אוורור הפרגולה עם מאוורר תקרה מעץ

הקיץ הישראלי הוא עונה שיכולה להיות קשה, על כך יעיד כל ישראלי. ימי החום במהלך עונת הקיץ הם רבים מאוד, ויכולים להוות מטרד של ממש אפילו בין כותלי הבית. בשנים האחרונות מבינים ישראלים רבים שפתרונות האוורור והקירור שאנו בוחרים הם מגוונים מאוד. מאוורר תקרה הוא אחד מהפתרונות היעילים והחסכוניים ביותר בדיוק עבור מטרה זו. מאוורר תקרה מוסיף לכל חדר ויכול לשמש גם לשימושי חוץ להקנות זרימת אוויר נעימה, שתקל את החום משמעותית ולא תיצור בזבוז חשמל שהוא גם יקר וגם לא אקולוגי.

 

קצת על מאווררי תקרה מעוצבים לשימושי חוץ

עולם מאווררי התקרה חווה בשנים האחרונות רנסנס עיצובי שמחזיר אותו לקדמת הבמה של עיצוב הפנים בישראל. קיימים כיום דגמים רבים מספור של מאווררי תקרה, המגיעים בשלל צורות, דגמים, צבעים וחומרי גלם.

התקנת מאוורר תקרה, בנוסף לאיכויות הפונקציונליות שלו, הוא בחירה עיצובית מרעננת שיכולה לתרום לכל חלל בבית ובחוץ. אחד מהסוגים הפופולריים והמוערכים ביותר של מאווררי תקרה מעוצבים הוא מאוורר תקרה לפרגולה מעץ. עץ הוא אחד מחומרי הגלם הבסיסיים ביותר שעולם העיצוב, והוא מאפשר שלל וריאציות עיצוב שונות העושות בו שימוש חכם ואלגנטי. אם חשבתם להתקין בבית שלכם מאוורר תקרה מעוצב מעץ, יש ארבעה דברים שאתם צריכים לדעת:

  • עיצוב חמים – העץ הוא חומר גלם מגוון ואב גוני. הוא מגיע בשלל דוגמאות וצבעים, שלכל אחד מהם קיימות איכויות עיצוביות שונות, אותן ניתן לשלב במגוון רחב של עיצובי פנים בחללי הבית השונים. עיצובים שמבליטים אופי חמים וביתי, שניתן לכנות בשם הכולל "עיצובי רטרו" רק ירוויחו מהתקנה של מאוורר תקרה מעוצב מעץ, שלא יפגום בעיצוב אלא רק יוסיף לו.
  • אלמנט עיצובי בולט – מכיוון שמאורר תקרה מועצב מעץ הוא אובייקט יחסית גדול, הוא גם מושך את העיניים אליו. משום שהוא בולט בחדר, ניתן לשחק עם הקו העיצובי של החלל באמצעותו. כך לדוגמא, בקו עיצובי מודרניסטי, כזה המתאפיין בצבעים וקווים נקיים ובהירים יותר, התקנת מאוורר תקרה מעץ יכולה להיות שבירה אלגנטית ומפתיעה של הקו העיצובי.
  • חלקים ממתכת – פה מדוברת על פיסת מידע מעט יותר טכנית. על אף שהעיצוב של המאוורר עושה שימוש נרחב בעץ, מאוררי תקרה כוללים כולם רכיבי מתכת בתוכם, הקשורים במנגנון התנועה של המאוורר. על מנת לשמור על תקינות המאוורר, יש להיעזר בשירותיו של טכנאי מומחה במקרה של תקלה, ועדיף שלא לפתוח את גוף המאורר בעצמנו, אם אין אנו מחזיקים בידע הנדרש לכך.
  • חומרי גלם איכותיים – אם אנחנו בוחרים להתקין מאורר תקרה מעוצב מעץ, עלינו להקפיד על רכישה של מאורר העשוי מחומרי הגלם האיכותיים ביותר. ישנם סוגי עצים שלא מותאמים לצורך זה, חומרי גלם בינוניים עלולים להוביל לתקלות מרובות, התפרקות בטרם עת, ובזבוז מיותר של כסף. מה גם שכמובן שחומרי גלם איכותיים יותר יוצרים גם נראות איכותית בהרבה.

 

0/5 (0 Reviews)

תמונות של אוורור הפרגולה עם מאוורר תקרה מעץ

כדי שלא תמתינו על הקו, השקנו עבורכם שירות שיחה חוזרת מנציג. נא מלאו את הטופס, ונציג עץ ועצה יחזור אליכם במהרה

שם מלא:
טלפון:
איזור:
מוצר:

קבלן עצים וגגות רעפים?
מקומך איתנו

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר משתלמת וגם הצטרפו למועדון הקבלנים

שם מלא:
טלפון:
קבלן:

להצעת מחיר משתלמת
מלאו את הטופס

שדות חובה מסומנים ב - *

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
איזור:
מוצר:
סוג לקוח:
התקנה:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp