אפליקציות חובה לכל נגר חובב

תמיד חלמתם לבנות שולחן מעוצב? לבנות פרגולה? לעצב רהיטים שונים מעץ עבור הבית? אם גם אתם נגרים חובבים ומחפשים כלים שימושיים שיוכלו לסייע לכם, קבלו כמה אפליקציות שיוכלו לתת לכם השראה, לסייע לכם ללמוד את רזי המקצוע ואף לתכנן, לשרטט ולהכין אבטיפוס של הרהיטים עליהם תמיד חלמתם.

 

  1. למידת נגרות, טכניקות, שיעורים ומאמרים:

 

  • Carpenter (Guide)

אפליקציה ידידותית שנועדה לסייע לכל נגר מתחיל להכיר את התחום. האפליקציה כוללת סרטונים וטיפים שונים, ונועדה לשפר את מיומנות המשמשים בתחומים בסיסיים, החל משלבי העבודה התחלתיים עם עץ, דרך הכלים והעזרים השונים שנגרים זקוקים להם, ועד לבניית דוגמאות שונות שיסייעו לכם לבנות את רהיטי העץ עליהם תמיד חלמתם.

יתרונות האפליקציה

בשונה מאפליקציות אחרות כאן תוכלו ליהנות מסרטונים רבים ונוחים למשתמש. בנוסף, הטכניקות והשיטות המוצגות באפליקציה זו בד"כ פשוטות יחסית, כוללות שימוש בכלים בסיסיים ולא מתוחכמים מדי, כך שגם אם אין לכם עדיין את כל הציוד המתקדם ביותר עדיין תצליחו ללמוד ולהתנסות בדבר אחד או שניים.

 

  • Woodworking 101 – Woodwork Lessons (באנגלית)

אומרים שנגרות היא משהו שלומדים עם הידיים, אבל אי אפשר להיכנס לעולם הנגרות מבלי להכיר כלים בסיסיים, סוגי עץ שונים, טכניקות עבודה בסיסיות, כללי זהירות ועוד. האפליקציה Woodworking 101 – Woodwork Lessons‏ תסייע לכם להכיר את עולם הנגרות מא' ועד ת', שלב אחרי שלב, עם מגוון הסברים מפורטים המאורגנים בסדר המקל על הלמידה. ההסברים מופיעים בכתב באנגלית.

יתרונות האפליקציה

האפליקציה הזו מושלמת עבור כל מי שמעוניין ללמוד על עולם הנגרות בצורה מסודרת ומאורגנת, מי שמרגיש שחסר לו ידע בסיסי ומעוניין להתנסות עם טכניקות שונות וסוגי עץ מגוונים לטובת שיפור והתמקצעות כמו כן, האפליקציה מתאימה הן לנגרים מתחילים והן לנגרים מנוסים המעוניינים להרחיב את הידע.

 

  • Basic Carpentry and Joinery Course

אפליקציה נוספת המסייעת בלמידת תחום הנגרות בשלבים, בצורה גרפית וידידותית.

יתרון האפליקציה

האפליקציה מאוד דומה ברעיון לאפליקציה הקודמת. שווה לבחון את שתיהן ובפרט, בקשר לרעיונות בנייה שונים וטכניקות נצרכות.

 

  1. כלים שימושיים ושרטוט בעזרת הסמרטפון:

 

  • CamToPlan

כל נגר התעסק מתישהו בחייו עם הצורך למדוד משהו, למשל: מדידה לצורך התאמת רהיט לחלל, בחינת גודל הדירה, לבנות רהיט שיתאים בדיוק למידות ועוד. אפליקציית CamToPlan נועדה כדי לסייע לכם למדוד בקלות ובמהירות, עם הסמרטפון או הטאבלט. האפליקציה מבוססת על טכנולוגיה חדשנית של מציאות מדומה, כוללת שימוש במצלמת המכשיר ומאפשרת לכם למדוד כמעט כל דבר, החל מרהיטים ועד למשטחים שונים שתרצו לעבוד איתם.

יתרונות האפליקציה

לא חסרות אפליקציות המבוססות על טכנולוגיות של מציאות מדומה. עם זאת, כאן השימוש הוא נוח וקל ומותאם למדידת אורך ורוחב ישרים (כמו מדידת סרגל). בנוסף, האפליקציה תוכל לחשב גבולות של משטחים, חללים או רהיטים בהתאם לחישוב נקודת ההצטלבות. אולם, משום שבכל זאת מדובר באפליקציה ולא במדידה של ממש, מומלץ להיעזר במטר מדידה\סרגל לטובת השלמת פרטים (כגון נתונים אודות סוגי משטחים שונים, סוגי רצפות ועוד) ודיוק המדידה לפי הצורך.

 

  • biiCADo Touch Free for mobile

החלק הטכני בעבודתו של נגר מקצועי כוללת גם שרטוט מקצועי של רהיט, בייחוד אם מדובר ברהיט הנבנה מאפס. גם נגרים חובבים יוכלו להיעזר בתוכנות שרטוט מקצועיות לטובת החלטה על מידות רהיט, מיקום אלמנטים שונים ברהיט עצמו ויצירת קובץ גמור לטובת בנייה עתידית, ובמקרה של נגרים המעוניינים להתמקצע בתחום, גם שליחת אבטיפוס משורטט ללקוח לפני שמזמינים את החומר ממחסן עצים. בעזרת האפליקציה שלפניכם תוכלו ליצור שרטוטים מדויקים לחלקי רהיטים שתחפצו בהם, החל מארונות, דרך ספות, שולחנות וכד', ועד לריהוט וחומרי עץ המיועדים לגינה כמו דק פרגולה ועוד.

יתרונות האפליקציה

האפליקציה כוללת כלים דיגיטליים המקבלים לכלי שרטוט ותכנון פיזיים, כך שרמת הדיוק היא גבוהה וכמו כן, רמת הפרטים שתוכלו לשרטט בה.

 

  • Measure

אפליקציית מדידה נוספת שמסייעת במדידת רהיטים באמצעות המצלמה, עבור יצירת שרטוט, אבטיפוס, תיקונים וכד'.

יתרון האפליקציה

ניתן למדוד בעזרתה גם אלמנטים קטנים.

 

  1. עיצוב והשראה:

 

  • Elegant Wood Furniture Design

באפליקציה הזו תוכלו להתרשם ממגוון רהיטים פשוטים ופונקציונאליים שניתן להרכיב ולבנות ממשטחי עץ פשוטים ומלוטשים, כרצונכם. האפליקציה מעולה לנגרים חובבים המעוניינים להתנסות בבניית רהיטים פשוטים שאינם דורשים תחכום רב מדי, או טכניקות מסובכות.

יתרונות האפליקציה

האפליקציה מאוד נוחה לשימוש ומיועדת בעיקר להשראה. הרעיונות המופיעים בה הינם בסיסיים אך ישימים, וניתן להשתמש בהם כבסיס לעיצובים מקצועיים יותר.

 

  • Door Design

מדובר באפליקציה פשוטה הכוללת תמונות שונות של דלתות במגוון עיצובים. דלת היא אלמנט מעץ שקל יחסית לבנות, אולם ככל שיכולת הנגר טובה ומקצועית יותר, כך ניתן גם לעצב ולהוסיף לדלת אלמנטים קישוטיים שונים. היינו ממליצים על האפליקציה הזו לכל מי שרוצה להתאמן באופן ספציפי, על נגרות דלתות מכל סוג שהוא.

יתרונות האפליקציה

אין בה אפשרויות רבות, אך היא מעולה לקבלת השראה ורעיונות.

 

  • Homestyler

האפליקציה הזו קשורה יותר לעיצוב פנים ופחות לנגרות באופן ישיר, אך עם זאת היא מאוד מוצלחת ותוכל להיות לעזר עבור כל נגר המעוניין להוסיף ידע והבנה בסיסיים בעיצוב פנים. האפליקציה מאפשרת לעצב חלל וירטואלי, כולל הבית או החדר הפרטי בעזרת צילום (או שימוש באחד מהחללים הקיימים באפליקציה) ולשלב בו ריהוט, דקורציות, תאורה ועוד.

יתרונות האפליקציה

כל נגר, בין אם מדובר בנגר חובב ובין אם מדובר בנגר מקצועי ומנוסה חייב להתנסות מעט בתחום עיצוב פנים. האפליקציה תסייע לכם לקבל רעיונות לשילוב רהיטים בחללים שונים או בחלל ייעודי מסוים בצורה קלה וברורה. בנוסף, ניתן לקבל השראה ממעצבים אחרים, להתנסות בעיצובים שונים הכוללים אלמנטים נוספים בחלל ולבסוף, לצור לעצמכם מעין דגם וירטואלי של החלל עבורו אתם מעצבים את הרהיט, משפצים, צובעים וכד'.

0/5 (0 Reviews)

תמונות של אפליקציות חובה לכל נגר חובב

כדי שלא תמתינו על הקו, השקנו עבורכם שירות שיחה חוזרת מנציג. נא מלאו את הטופס, ונציג עץ ועצה יחזור אליכם במהרה

שם מלא:
טלפון:
איזור:
מוצר:

קבלן עצים וגגות רעפים?
מקומך איתנו

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר משתלמת וגם הצטרפו למועדון הקבלנים

שם מלא:
טלפון:
קבלן:

להצעת מחיר משתלמת
מלאו את הטופס

שדות חובה מסומנים ב - *

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
איזור:
מוצר:
סוג לקוח:
התקנה:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp