דקים סינטטיים לשטחים ציבוריים, צימרים ובתי מלון

דקים סינטטיים – מתאים לשטחים ציבוריים, צימרים ובתי מלון – אין צורך בתחזוקה שוטפת

דק הפך כבר מזמן לפתרון אסתטי ואלגנטי עבור שטחים ציבוריים ולא רק בבתים פרטיים, בגינות או בפנטהאוזים. עבור שטחים ציבוריים כגון אלה שניתן למצוא בצימרים, בבתי הארחה, בבתי מלון או במסעדות, יש דרישה מיוחדת לדקים הסינטטיים. מדוע זה קורה? מדוע דווקא הפתרון הסינטטי הוא המועדף? הסיבה פשוטה – אין צורך בתחזוקה שוטפת. עד כמה זה משמעותי? העובדות מדברות בעד עצמן.

תמיד נראה חדש

דק עשוי עץ יכול להיות בהיר או כהה, כתלות בזן העץ שממנו הוקצעו הקורות. אך מה שתמיד נכון, עם הזמן הדק מאבד הרבה מהתכונות שלו. דק טבעי שהתיישן ולא תוחזק באופן מושלם ייראה בדרך כלל שחוק ועייף. במקרים בהם תחזוקה שוטפת אינה מתבצעת באמצעות שיוף, צביעה ושימון, הקורות עשויות להתבקע, להתנפח ולהתרופף. לעומת זאת, כאשר מדובר בדקים סינטטיים – המראה החדש נשמר לאורך זמן. גם בלי לצבוע – הצבע תמיד נראה חדש. אין צורך לחשוש מפני נזקי מזג האוויר, ולמעשה אפשר לשטוף את הדק כפי ששוטפים רצפה רגילה. המראה ימשיך להיות חדש ויפה, ללא חשש.

הפתרון שחוסך המון

לשטחים ציבוריים, לבתי מלון, לצימרים וכיוצא באלה, חשוב שהדק לא רק ייראה תמיד יפה וחדש אלא גם שהפתרון יהיה חסכוני מבחינת עלויות. כאן קיים לכאורה פרדוקס מסוים. דק סינטטי בדרך כלל יהיה יקר יותר להתקנה לעומת דק טבעי. מדוע בכל זאת זהו פתרון עדיף ואפילו זול יותר? מכיוון שחיסכון יש לבדוק לא רק במונחים של רכישה התחלתית ושל התקנה, אלא גם של תחזוקה. תחזוקה של עץ דורשת זמן, כסף ומשאבים. דק עץ שצריך לחדש מחייב השקעה ניכרת, שאינה נדרשת בדק סינטטי.

מכיוון שמדובר בהוצאה חד פעמית, מכיוון שאין צורך להזמין אנשי מקצוע לביצוע תחזוקה או תיקונים, הדק הסינטטי פשוט יותר משתלם לאורך זמן. אין צורך להשקיע בצביעה, אין צורך לחשוש מנזקים שנגרמים מתולעים או טרמיטים. אין צורך לחשוש מנזקי לחות או חום גבוה. הדק הסינטטי שומר על צבע רענן ועל חזות מושלמת, בהשקעה חד פעמית בלבד.

0/5 (0 Reviews)

תמונות של דקים סינטטיים לשטחים ציבוריים, צימרים ובתי מלון

כדי שלא תמתינו על הקו, השקנו עבורכם שירות שיחה חוזרת מנציג. נא מלאו את הטופס, ונציג עץ ועצה יחזור אליכם במהרה

שם מלא:
טלפון:
איזור:
מוצר:

קבלן עצים וגגות רעפים?
מקומך איתנו

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר משתלמת וגם הצטרפו למועדון הקבלנים

שם מלא:
טלפון:
קבלן:

להצעת מחיר משתלמת
מלאו את הטופס

שדות חובה מסומנים ב - *

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
איזור:
מוצר:
סוג לקוח:
התקנה:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp