תמונות של דקים

תמונות של דקים – לפי התמונות של המתקין או החברה, תוכלו לבחור מי יבצע אצלכם בגינה או במרפסת את ההתקנה

ישנם אנשים שיכולים להתמודד עם המלאכה של התקנת דק באופן עצמאי. עם זאת, מי שחסר את המיומנות הנדרשת בעבודות עם עץ, בשימוש במקדח חשמלי, בהכנת תשתית מסודרת ומאוזנת – עדיף שיפנה למתקין מקצועי. איך כדאי למצוא את המתקין או את חברת ההתקנות שתבצע עבורכם את המלאכה על הצד הטוב ביותר? אין זה מספיק לנסות לאסוף המלצות או חוות דעת. בנוסף, חשוב לבדוק את רמת העבודה של המתקין כפי שמשתקף מתמונות שצולמו לאחר העבודה. התקנה נקייה, כפי שניתן להתרשם מתוך הצילומים, מאפשרת לכם לפנות בלב שלם אל המתקין שיבצע גם אצלכם עבודה מושלמת – בגינה או במרפסת.

 תמונות של דקים – טוב מראה עיניים

מכיוון שאין כמו מראה עיניים, מתקיני דקים מקצועיים אינם מהססים להפיץ תמונות של פרויקטים שעברו תחת ידיהם. התקנת דק באופן מקצועי מבוססת לא רק על קורות איכותיות, על ברגים ועל מקדחות. לא פחות חשוב – להיות בקיאים ברזי הנחת התשתית המתאימה לדק במרפסת. מתקין שאינו משכיל לייצב את הדק על גבי תשתית מאוזנת היטב ואיכותית, מביא לכך שהדק לא יהיה מיושר לחלוטין, ולא פחות חשוב – שהתשתית תעגן את הדק כאשר הוא מותקן בגינה, על גבי האדמה.

איך לזהות התקנות טובות של דקים בתמונות

כאשר מתקינים דק בגינה, חשוב שהתשתית תעבור טיפול מתאים לחיזוק הקורות וכן למניעת ריקבון של תשתית העץ (אם אין המדובר בתשתית בטון או פלדה). דק אשר בתמונות נראה שאינו מיושר לחלוטין, דק שאינו מיושם על גבי תשתית מתאימה – יוביל לאכזבה. לכן, מלבד צפייה בתמונות, וודאו עם המתקין באיזה אופן תונח התשתית וכיצד הוא דואג לכך שהיא תהיה יציבה לשנים ארוכות.

היבט חשוב נוסף שכדאי לתת עליו את הדעת בתמונות שמציגים מתקינים שונים הינו הדיוק בעבודה. חשוב מאוד שהקורות יהיו מיושרות היטב ושיהיה מרחק מאוד מדויק בין קורה אחת למשנתה. גם הגימור בקצוות של הדק חייב להיות מדויק ואיכותי. הגימור בדרך כלל מתבצע תוך שילוב של קורה ש"סוגרת" את הדק באופן מדויק מאוד, לתוצאה בעלת שלמות אסתטית.

0/5 (0 Reviews)

תמונות של תמונות של דקים

כדי שלא תמתינו על הקו, השקנו עבורכם שירות שיחה חוזרת מנציג. נא מלאו את הטופס, ונציג עץ ועצה יחזור אליכם במהרה

שם מלא:
טלפון:
איזור:
מוצר:

קבלן עצים וגגות רעפים?
מקומך איתנו

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר משתלמת וגם הצטרפו למועדון הקבלנים

שם מלא:
טלפון:
קבלן:

להצעת מחיר משתלמת
מלאו את הטופס

שדות חובה מסומנים ב - *

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
איזור:
מוצר:
סוג לקוח:
התקנה:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp