דקים ללא תחזוקה – הפתרון דק סינטטי

בזכות עיצוב חסר פשרות של דק איכותי, ניתן לשדרג באופן ניכר את הגינה של הבית או את מרפסת השמש. באמצעות דק ניתן ליצור אווירה כפרית נעימה, מראה חמים ומחבק לצד הבריכה או במשרד, על הגג או בפנטהאוז. כיום, אין אפילו צורך להתמודד עם הצורך להשקיע זמן וכסף בתחזוקה שוטפת של הדק. איך זה אפשרי? באמצעות פתרון סינטטי. רוצים דקים ללא תחזוקה – דק סינטטי מיועד בדיוק בשבילכם.

דק סינטטי – מראה חדש, ללא מאמץ

דק עשוי עץ יכול להיות מאוד יפה, הוא מעניק תחושה נפלאה תחת כפות רגליים חשופות, וכשהוא חדש – הוא נראה פשוט מושלם. יחד עם זאת, כאשר הימים חולפים והשעון ממשיך לתקתק, מסתבר שדק עץ מביא עמו צורך מתמיד בתחזוקה שוטפת. משום כך, אין פלא שכל מי שרוצה ליהנות מהמראה החמים, מהעיצוב הנאה ומההרמוניה, מגלה עד מהרה את נפלאות הפתרון הסינטטי. למרות שמו, דק סינטטי עשוי בהחלט להכיל גם חומרים טבעיים, בדרך כלל ממוחזרים, אך העיבוד והגימור הם שמביאים את העמידות המיוחדת. הפתרון הסינטטי יעיל כל כך מכמה טעמים:

דק ללא צורך בטיפול נגד מזיקים

דק סינטטי אינו מצריך טיפול תקופתי כנגד מזיקים או טרמיטים – דק עשוי עץ יכול בקלות להיהרס על ידי נמלים, טרמיטים ומזיקים אחרים שזוללים בכל פה את העץ הטבעי. דק סינטטי אינו מושך אליו מזיקים וחרקים שונים ואין צורך לטפל בו בדרכים אגרסיביות כמו עישון העץ או שימוש בחומרים קוטלי חרקים.

דק ללא צורך בשימון

דק סינטטי אינו מצריך טיפול באמצעות שימון – על מנת שעץ יישמר לאורך זמן וישמור גם על מראהו, יש צורך לבצע לעיתים קרובות טיפולים שכוללים מספר שלבים. ליטוש, שימון, צביעה – אלה הם מרכיבים חיוניים בתחזוקת דקים מעץ. דק סינטטי, לעומתו, אין צורך לצבוע, ללטש או לשמן. הוא עמיד גם בחום וגם בשמש ישירה.

דק עמיד במים

דק סינטטי אינו מצריך תחזוקה אפילו בסביבה של לחות גבוהה. ניתן אפילו להתקין אותו בסמוך לבריכה, ללא צורך להשקיע בתחזוקה. הדק הסינטטי שומר על מראה חדש ויפה, ללא מאמץ ולאורך זמן. למותר לציין שכאשר אין צורך בתחזוקה חוסכים לא מעט זמן וכסף. זה נוח, יעיל, יפה וגם פרקטי.

0/5 (0 Reviews)

תמונות של דקים ללא תחזוקה – הפתרון דק סינטטי

כדי שלא תמתינו על הקו, השקנו עבורכם שירות שיחה חוזרת מנציג. נא מלאו את הטופס, ונציג עץ ועצה יחזור אליכם במהרה

שם מלא:
טלפון:
איזור:
מוצר:

קבלן עצים וגגות רעפים?
מקומך איתנו

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר משתלמת וגם הצטרפו למועדון הקבלנים

שם מלא:
טלפון:
קבלן:

להצעת מחיר משתלמת
מלאו את הטופס

שדות חובה מסומנים ב - *

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
איזור:
מוצר:
סוג לקוח:
התקנה:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp