דקים – מה לבדוק לפני שפונים למתקין דק

יש בנמצא דגמים מגוונים של דקים, ובאותה המידה – יש גם מגוון רחב של מתקינים, בעלי מקצוע שעוסקים בהתקנת דקים. בדיוק כפי שצריך להשקיע מחשבה באופי הדק שבו מעוניינים (יש הרבה מאוד סוגים), יש כמה וכמה דברים שצריך לבדוק לפני שפונים למתקין הדק.

דק טבעי או דק סינטטי

דקים יכולים להיות מבוססים על קורות ארוכות או על קורות קצרות. יש דקים בהירים, יש גם כהים, יש זולים ויש יקרים. ככלל, ניתן לחלק את הדקים ואת המתקינים לשניים – מצד אחד, ישנם הדגמים שעשויים עץ, והתקנתם מצריכה יכולת לבצע עבודות בעץ טבעי. מצד שני, יש גם דקים סינטטיים, שהתקנתם יכולה להיות שונה למדי מההתקנה של הדק הטבעי.

בחרתם להתקין דק מעץ? חשוב שתוודאו שהמתקין יהיה בקיא ובעל ניסיון בהתקנת דקים טבעיים. בחרתם להתקין דק סינטטי, שמאופיין בכך שאיננו מצריך תחזוקה שוטפת? יש לוודא שהמתקין הוא בעל ידע בהתקנה של דקים סינטטיים. אם בוחרים מתקין שמכיר את שני הסוגים, טבעי וסינטטי גם יחד, חשוב לוודא שאכן יש לו ניסיון מהותי בסוג הדק המועדף עליכם.

מומחה לתשתיות דקים

מתקין ראוי יקפיד לא רק על הנחה נכונה של קורות הדק, זו לצד זו. מתקין ראוי לא רק יבצע נכונה את החיבור באמצעות ברגים מיוחדים. המתקין שאותו אתם חייבים לעצמכם חייב להיות מקצוען של ממש גם בהקמת התשתית עבור הדק. גם אם התשתית היא סמויה מהעין, הרי שתשתית שאיננה מושלמת עלולה לקצר את חייו של הדק ואף להרוס אותו כליל. התשתית יכולה להיות עשויה בטון או קורות עץ המוחדרות אל הקרקע. הקורות, במקרה זה, צריכות להיות בעלות ציפוי שמונע את ריקבון העץ.

איך עוד תזהו את המתקין המצוין? המתקין הראוי צריך להיות בעל וותק ומוניטין, ובפרט – בעל יכולת להתקין את הדק בדיוק במקום הרצוי לכם. אם אתם זקוקים לדק בגינה, פחות חשוב לכם שהמתקין יהיה בעל ניסיון בהתקנת דק על גבי מרפסות. חשוב גם שהמתקין יוכל לספק דוגמאות לעבודות בצורת צילומים או חוות דעת של לקוחות מרוצים.

0/5 (0 Reviews)

תמונות של דקים – מה לבדוק לפני שפונים למתקין דק

כדי שלא תמתינו על הקו, השקנו עבורכם שירות שיחה חוזרת מנציג. נא מלאו את הטופס, ונציג עץ ועצה יחזור אליכם במהרה

שם מלא:
טלפון:
איזור:
מוצר:

קבלן עצים וגגות רעפים?
מקומך איתנו

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר משתלמת וגם הצטרפו למועדון הקבלנים

שם מלא:
טלפון:
קבלן:

להצעת מחיר משתלמת
מלאו את הטופס

שדות חובה מסומנים ב - *

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
איזור:
מוצר:
סוג לקוח:
התקנה:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp