דק בצבע או טבעי?

כאשר בוחרים בפתרון של התקנת דק, עולות לא מעט התלבטויות. יש כאלה המעדיפים את המראה של הקורות הארוכות ואחרים מעדיפים קורות קצרות. יש כאלה שאוהבים את המראה המחוספס מאוד של העץ ויש כאלה שמעדיפים מראה יותר מעודן. בנוסף, התלבטות מרכזית היא האם להעדיף דק בצבע או שכדאי יותר דק טבעי.

בשבילי רק דק טבעי

יש כאלה שמוצאים בדק הסינטטי, המאופיין בצבעים מאוד מובחנים, את הפתרון הטוב ביותר. עבור אחרים, הצבע הטבעי הוא הבחירה היחידה שבאה בחשבון. אף על פי שהדק הסינטטי כיום מאוד מזכיר את זה שעשוי עץ וגם הצבעים יכולים להיות כמעט טבעיים, יש הבדל מסוים בתחושה. מי שאינו מוכן לוותר על התחושה של העץ הטבעי, ובמיוחד מי שאינו חושש מפני התחזוקה הנדרשת, צריך לקחת בחשבון דבר נוסף. דק שעשוי עץ משנה עם הזמן את צבעו. לכן, הצבע של הדק החדש שונה מאוד מהצבע שלו כעבור זמן.

דק עם צבע לפי בחירתך

לעומת חסידי הדק הטבעי, מצויים כל אותם האנשים שאינם רוצים דק שדורש שימון או צביעה בצבע שמגן מפני חום, שמש או לחות. במקרה זה, הדק הסינטטי – דק בצבע – הוא הפתרון המתקבל ביותר על הדעת.

מי שבוחר פתרון צבעוני סינטטי מקבל מגוון רחב של אפשרויות, כפי שלא ניתן למצוא בהקשר הטבעי. אפשר, כמובן, לבחור את הצבעים הדומים עד מאוד לדקים טבעיים שעשויים למשל מעץ אורן (צבע בהיר) או איפאה (צבע כהה יותר). אפשרות אחרת היא להעדיף צבעים אחרים, שונים. צבעים אלה יכולים להיות דומים לעצים טבעיים שפחות מקובלים בארץ (בשל מחירם, בין השאר). עם זאת, יש אפשרות לבחור גם צבעים שכלל אינם זהים לסוגי עץ טבעי רגילים.

ניתן למעשה לראות בדק הצבעוני פתרון אלגנטי לחיפוי, כך שיתקיים שילוב מיטבי עם מראה של קירות הבית, למשל, כאשר מדובר בדק למרפסת. אפשר לבחור צבע שיתאים יותר לשילוב עם פרגולה בגינה, אפשר למצוא צבעים חמים ועזים מאוד או להעדיף צבעים יותר עדינים ואפילו קרירים. מכיוון שמדובר בלוחות דמויי עץ שמיוצרים במפעל, אפשרויות הגוון כמעט רבות מספור.

0/5 (0 Reviews)

תמונות של דק בצבע או טבעי?

כדי שלא תמתינו על הקו, השקנו עבורכם שירות שיחה חוזרת מנציג. נא מלאו את הטופס, ונציג עץ ועצה יחזור אליכם במהרה

שם מלא:
טלפון:
איזור:
מוצר:

קבלן עצים וגגות רעפים?
מקומך איתנו

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר משתלמת וגם הצטרפו למועדון הקבלנים

שם מלא:
טלפון:
קבלן:

להצעת מחיר משתלמת
מלאו את הטופס

שדות חובה מסומנים ב - *

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
איזור:
מוצר:
סוג לקוח:
התקנה:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp