התקנת דק במרפסת או ריצוף

במרפסת ניתן ליהנות מבריזה נעימה וממשב רוח מרענן. במרפסת ניתן ליהנות מישיבה נינוחה עם עיתון ועם כוס קפה או מאירוח של אורחים – מבוגרים וגם ילדים. על מנת שהמרפסת תהיה יפה ואלגנטית יותר, קיימת התלבטות עיצובית, האם לשפר אותה באמצעות התקנת ריצוף או שמא להעדיף התקנה של דק.

דק עם עמידות בפני מים

יש כאלה הסבורים שבמרפסת עדיף להתקין ריצוף ולא דק, בשל העובדה שדק אינו מסוגל להעניק איטום מפני מים. חשיבה כזאת, בטעות יסודה. אין כל בעיה להתקין את הדק כך שהאיטום יהיה לא פחות יעיל בהשוואה לריצוף. אפשר לבצע איטום באמצעות יריעות או בשיטות אחרות, ואפילו ניתן לבחור דק שיהיה עמיד לחלוטין מפני נזקי מים. אם בוחרים להתקין דק סינטטי, למשל, הרי שאין לו כל בעיה במגע עם נוזלים. הוא אינו מתנפח, אינו מאבד את צבעו ואינו נהרס. מי שבוחר דק עשוי עץ – יכול לבצע פעולות של תחזוקה כגון צביעה ושימון כדי למנוע נזקים הנובעים ממגע ממושך עם מים.

מתאים לכל מקום

מלבד ההיבט של איכות האיטום, כאשר גם ריצוף וגם דק יכולים להתאים, קיים גם השיקול של התאמה לסביבה. אם מחליפים את הריצוף בכל הבית או בכל הדירה, אפשר באותה הזדמנות להחליף גם את הריצוף של המרפסת. כאשר מחפשים פתרון למרפסת בלבד – דק עדיף ללא ספק. בחירה זו אינה יוצרת מצב של ניגוד בין הריצוף של הדירה לבין הריצוף של המרפסת. הדק יכול להתאים, שכן הוא אלגנטי מאוד וניתן למצוא דגמים שישתלבו בכל עיצוב סביבתי. אפשר למצוא דק בצבעים בהירים, יש כאלה שהם יותר כהים, יש בעלי טקסטורות מגוונות. דבר זה נכון, אגב, גם לגבי דק טבעי וגם לגבי פתרון סינטטי.

המראה של לוחות העץ הנאים הינו בעל איכויות מודרניות. דק נחשב כיום לחלופה טובה מאוד, והוא מתאים במיוחד כדי להקנות למרפסת איכות הוליסטית (שלמה). עבור מי שרוצה עיצוב חדשני, עבור מי שמבין את היכולת של הדק ליצור הפרדה קונספטואלית בין המרפסת לבין הבית עצמו – דק יהיה הפתרון האולטימטיבי.

0/5 (0 Reviews)

תמונות של התקנת דק במרפסת או ריצוף

כדי שלא תמתינו על הקו, השקנו עבורכם שירות שיחה חוזרת מנציג. נא מלאו את הטופס, ונציג עץ ועצה יחזור אליכם במהרה

שם מלא:
טלפון:
איזור:
מוצר:

קבלן עצים וגגות רעפים?
מקומך איתנו

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר משתלמת וגם הצטרפו למועדון הקבלנים

שם מלא:
טלפון:
קבלן:

להצעת מחיר משתלמת
מלאו את הטופס

שדות חובה מסומנים ב - *

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
איזור:
מוצר:
סוג לקוח:
התקנה:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp