התקנת דק סינטטי

התקנת דק סינטטי – הוראות הכנה

יותר ויותר אנשים מבינים את היתרונות הגלומים בהתקנת דק סינטטי. דק מסוג זה קל מאוד להתקין במרפסות או בגינות, בבתים פרטיים ובמשרדים, על גבי גגות ולצד מבנים ציבוריים, וכמובן – בבתי מלון ובצימרים לאירוח. התקנה של דק סינטטי יכולה להתבצע על ידי מתקינים מקצועיים, אם כי גם מי שאוהב לבצע עבודות תחזוקה והתקנות באמצעות כלי עבודה בסיסיים יוכל לבצע זאת ללא קושי מיוחד.

התקנה של דק סינטטי מצריכה כלי עבודה כגון ברגים, דיבלים ומחברים. יש צורך בפטיש, ובראש ובראשונה – במברגה איכותית. מלבד קורות הדק, יש לשים לב שקיימים אביזרים מתאימים לחיבור הקורות, אותם מקבלים מהספק או מיצרן הדק.

שלבי העבודה

השלב הראשון של התקנת הדק הסינטטי מחייב הנחת תשתית מתאימה. התשתית תלויה במיקום של הדק והיא יכולה להיות מבוססת על בטון או לחלופין על קורות עץ עבות המקובעות למקומן. את קיבוע התשתית למקום ניתן לבסס על חלקי מתכת או על מוטות המוחדרים לעומק הקרקע, כאשר מדובר בדק לגינה.

בכל שלב משלבי העבודה חשוב שהמדידות יהיו מדויקות, ממש כפי שחשוב שהתשתית תהיה מדויקת כדי שהדק יהיה מאוזן לחלוטין. שלב מפתח חשוב במיוחד, לאחר הנחת התשתית, הוא הנחת הקורה הראשונה של הדק הסינטטי. את הקורה יש להניח באופן מדויק לפני שמחזקים אותה אל התשתית שמתחתיה. את חיבור הקורות לתשתית ניתן לבצע באמצעות ברגים, באמצעות מברגה חשמלית נטענת או מקדחה דו שימושית.

לאחר התקנת הקורה הראשונה, יש להוסיף את הקורות הבאות בזו אחר זו. יש לדאוג להידוק הקורות, ניתן לעשות זאת באמצעות שימוש בפטיש. מומלץ לא להכות על הקורה עצמה אלא לעשות שימוש בקורת עץ נוספת (שאחר כך תסולק) כדי לא לפגוע בדק עצמו.

בסוגים רבים של דק סינטטי יש לחבר את הקורות זו לזו באמצעות אביזרים מיוחדים להתקנה נסתרת. חיבורים אלה מוסיפים חיזוק נוסף לזה המתקבל על ידי הברגת הברגים לתשתית. בנוסף, החיבורים הנסתרים משמשים ליצירת מרווח מומלץ בין קורות הדק השונות. ישנם חיבורים נסתרים שמוכנסים למקומם באמצעות לחץ, אחרים מבוססים על קידוח, בדרך כלל בצורה אלכסונית.

0/5 (0 Reviews)

תמונות של התקנת דק סינטטי

כדי שלא תמתינו על הקו, השקנו עבורכם שירות שיחה חוזרת מנציג. נא מלאו את הטופס, ונציג עץ ועצה יחזור אליכם במהרה

שם מלא:
טלפון:
איזור:
מוצר:

קבלן עצים וגגות רעפים?
מקומך איתנו

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר משתלמת וגם הצטרפו למועדון הקבלנים

שם מלא:
טלפון:
קבלן:

להצעת מחיר משתלמת
מלאו את הטופס

שדות חובה מסומנים ב - *

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
איזור:
מוצר:
סוג לקוח:
התקנה:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp