כך תקנו לחצר הביתית שלכם מראה כפרי

מעניין לגלות שהסגנון הכפרי של בתים מאוד אהוד על ישראלים והם רוצים להיראות מאוד אותנטיים כשהם מעצבים גם את הבית העירוני שלהם כבית כפרי ומחפשים את האלמנטים שמתאימים לזה. את הבית שלהם הם יכולים לבנות גם בשכונה עירונית מאוד, אבל אין ספק שבישראל קל מאוד להרגיש שכולנו באנו מאותו הכפר וזה מה שמסמל עבורנו את השקט והשלווה ונותן לנו להרגיש שלמים עם העיצוב שלנו. יש כמה עקרונות חשובים לעיצוב מראה כפרי שכדאי לעבוד לפיהם על מנות להקנות לחצר שלכם את המראה המבוקש.

מה חשוב לדעת על סגנון מראה כפרי?

 

סגנון כפרי נחשב לרומנטי ולכן משרה שלווה ובגלל זה הוא מבוקש בארץ לחוצה ותזזיתית כמו שלנו. מראה כפרי הוא מראה מאוד מובחן וקל להשיג אותו אם מקפידים על כמה עקרונות, שאליהם מוסיפים גם טעם אישי וכמה פריטים ואלמנטים שמבטאים את הסגנון שלכם. הסגנון הכפרי יכול להיות בכל מקום בבית או רק בחצר, ואם אתם רוצים להעניק לחצר שלכם מראה כפרי מובהק יש כמה דברים שחובה להתקין בהם ולהקפיד עליהם על מנת שתוכלו לקרוא לזה חצר כפרית למהדרין. לא מספיק להתקין רק כמה אלמנטים אלא להקפיד גם על חומרים שמהם עושים אותם ועל שילוב נכון שלהם כדי שלא ייראו יוצאי דופן וחד פעמיים. זה המראה הכולל שעושה את החצר שלכם כפרית ולא רק פריט אחד.

צמחייה – לא לוותר עליה

 

כפר הוא ירוק והרבה מאוד שלווה שמושגת גם על ידי מיסוך של צמחייה ומרחבים. את האפקט הזה אפשר לקבל על ידי צמחייה ששותלים בחצר שלכם בכל מיני צורות, לטעמכם ובהתאם לגודל הגינה והמפרט שלה. אל תוותרו על צמחייה משתפלת, מטפסת, יוצרת מסכים ומשוכות משום שזה חלק מהמראה הכפרי הטבעי. אתם יכולים לשתול בוגונוויליות ליד הגדר כדי שיטפסו עליה או ליצור מסכים נפלאים ממטפסים על פני כל מיני אלמנטים בחצר כמו עמודים או סולמות מיוחדים או אפילו על קיר הבית או החומה שמקיפה. העיקר שתהיה מעין חומת ירק שתבדיל ביניכם לבין החוץ ותיצור את המיסוך המבוקש שיכול לעשות את ההבדל בין בית עירוני מודרני לבין בית כפרי. אלמנט חשוב נוסף הוא גינת ירק או גינת תבלינים, משום שזהו חלק בלתי נפרד מחי הכפר וגם אם אתם לא מבשלים או משתמשים בהם בתכיפות, זה תמיד נחמד לראות ולהריח את התבלינים ולאת הירקות הצבעוניים. גם כתפאורה זה נפלא להראות לאורחים והם אפילו לא חייבים לדעת שאתם לא מבשלים אלא נהנים רק לגדל אותם. זה בהחלט מוסיף לאווירה ולמראה.

שבילים טבעיים

 

בכפר רואים הרבה שבילים והם טבעיים, כבושים כעפר מהודק או מרוצפים בחומרים טבעיים כמו אבנים או חלוקי נחל, עצים טבעיים או מרצפות אבן לא מלוטשות. הם עוברים בין הצמחייה והאזורים שבהם אתם מגדלים מה שאתם רוצים לבין הבית, בין הרהיטים שאתם מעמידים בחצר לאירוח ולשעות הפנאי, מסביב לבריכת השחייה הביתית אם התקנתם אותה, מהחצר האחורית לקדמית ועוד. אם יש לכם חצר חייב להיות לכם שביל מרוצף בחומרים טבעיים על מנת לקבל את המראה הנכון. אפשר גם לבנות דק מעץ לאורך השבילים או שטחים מסוימים על מנת לקבל מראה כזה.

אם כבר עץ, פרגולות עץ ודק יעשו את זה

 

גינה היא המקום שבו אנחנו רוצים לבלות בנעימים ולא תמיד זה אפשרי בשמש הישראלית הקופחת. משום כך, אין מנוס מהתקנת פתרונות הצללה טובים שגם יתאימו לעיצוב הפנים שלכם. בהזדמנות זאת, אפשר גם לנצל את השדרוג הוספת עוד אלמנטים שמתאימים לתקציב שלכם כמו בריכה ביתית או דק. את החשוב מכל אסור לשכוח משום שזוהי פרגולה שמסוככת עליהם ואפשר לבנות אותה לפי כמה דגמים ובגדלים שונים. פרגולות עץ יכולות להתאים לכם לצורך הקמתה רק על פני שטח מהחצר כדי לשבת מתחתיה ורצוי שזה גם ייראה כפרי מאוד. לכן, אתם צריכים פרגולה מעץ שאוהבים בוחרים את המראה שלו שמתאים לשאר עיצוב הפנים של הבית. חשוב לדעת שפרגולת עץ זקוקה לתחזוקה מתאימה של צביעה תקופתית ומשיחת חומרי הגנה מפני שמש וחום ולחות, אבל זה ללא ספק מצדיק את ההשקעה משום שזה משלים לחלוטין את המראה הכפרי.

ריהוט כפרי

 

ריהוט כפרי הוא מאסט, פשוט חובה, משום שאתם רוצים חצר שלווה על מנת לשבת בה ולארח, לאכול ולבשל ולחגוג. לכן, ריהוט כזה חייב להיות מיוצר גם מחומרים טבעיים ובראש ובראשונה עץ טבעי שיכול להיות מכל סוג. זה יכול להיות אורן, טיק, אגוז, אלון, סוגים שונים של רטאן או במבוק, ובלבד שיהיו טבעיים. זה לא רק המראה אלא גם העמידות שלהם והנוחות שלהם משום שהם משתלבים מצוין גם בעיצוב פנים כפרי של הבית ובמיוחד עם המטבח. ריהוט כפרי צריך להיות בנוי כך שלא יהיה מעודן מדי אם כי בהחלט יכול להיות מלוטש. זה צריך לתת תחושה נהדרת של משפחה שיושבת בניחותא בערב במרפסת או בחצר ואוכלת יחד פירות לעת ערב, ושותה תה, והתמונה של רהיטי העץ שמשתלבים בצמחייה שמסביב היא פשוט המפתח למראה כפרי שאתם מחפשים.

חפצי נוי נוסטלגיים

 

נוסטלגיה היא מאוד כפרית ואם אתם רוצים להוסיף אותה לחצר שלכם הוסיפו אותה בצורת חפצי נוי מקרמיקה או קדרות או פריטים יד שנייה שתמצאו בשווקים ייעודיים כאלה. תוכלו למצוא חלקים ישנים של כלים או מכשירים עתיקים שתוכלו לעשות בהם שימוש לאחר מעט עבודת רסטורציה על מנת לתת לחצר את המראה הישן והנוסטלגי.

0/5 (0 Reviews)

תמונות של כך תקנו לחצר הביתית שלכם מראה כפרי

כדי שלא תמתינו על הקו, השקנו עבורכם שירות שיחה חוזרת מנציג. נא מלאו את הטופס, ונציג עץ ועצה יחזור אליכם במהרה

שם מלא:
טלפון:
איזור:
מוצר:

קבלן עצים וגגות רעפים?
מקומך איתנו

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר משתלמת וגם הצטרפו למועדון הקבלנים

שם מלא:
טלפון:
קבלן:

להצעת מחיר משתלמת
מלאו את הטופס

שדות חובה מסומנים ב - *

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
איזור:
מוצר:
סוג לקוח:
התקנה:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp