סגולותיו של דק איפאה

עץ האיפאה הוא עץ קשיח ואיכותי שרק משתבח עם השנים, המגיע אלינו מדרום אמריקה הרחוקה על מנת לשמש לנו לבניית דק תוך מינימום תחזוקה ומקסימום יוקרה. אז מהו עץ האיפאה הכה מבוקש, היכן ניתן להשיגו, מהן העלויות ואיך מעצבים חצר עם דק איפאה מרהיב? כל התשובות בהמשך…

מהו עץ האיפאה?

עץ האיפאה הוא עץ גבוה מאד הצומח בדרום אמריקה והוא עץ קשיח ביותר בעל גוונים חומים, העץ הוא בעל צפיפות גבוהה של חלקי עץ ההופכת אותו לעמיד וקשה במיוחד (עץ האיפאה ידוע במגוון שמות כגון: טבקו, קומרו או שמפיין). האיפאה הוא אחד מהעצים הנחשבים המבוקשים והאיכותיים ביותר בעולם והוא נחשב עמיד ביותר בפני – שחיקה, נזקי הזמן, נזקי הסביבה, אקלים קשה מזג אוויר, סופות, גשמים וכדומה והוא פופולארי בבניית דקים, ריהוט, בניית בתים, מרפסות רצפות פרגולות, מחסנים ועוד. תחזוקת העץ אינה רבה ויש לעבוד עימו עם מקדחים מיוחדים כמו גם ברגים ומסמרים חזקים ועוצמתיים וזאת משום שהוא עבה וחזק ומשקלו גבוה יחסית לשאר העצים, ועל כן את האיפאה מתקינים על משטחים עמידים שיכולים לשאת את משקלו הגדול והמסיבי. עם השנים מקבל העץ גוון חדש וטוב יותר בניגוד לעצים אחרים המתיישנים ודורשים חיזוק וצביעה וזאת כי הוא עשיר בשמן הנובע מתוך העץ.

היכן ניתן להשיג דק איפאה?

דק איפאה מייבאים בייבוא מיוחד מדרום אמריקה או מארצות הברית לאחר שעבר עיבוד וניסור. כאשר אנו רוכשים את סוג העץ חשוב לעבוד עם חברות ואנשי מקצוע העוסקים בשיתוף פעולה עם אדריכלים, מייעצים לבעלי בתים שרוצים לבנות בעצמם ומאפשרים שירותי בנייה ותיקונים באלמנטים שנבנו מעץ האיפאה.

מהם המחירים של דק איפאה

מחיריו של עץ האיפאה אינם זולים יחסית לעצים אחרים המשמשים לדק ומרפסות והם עומדים 450 650 למטר מרובע בממוצע. העץ נחשב יקר יותר מעצים אחרים ולכן הוא מתאים לאנשים בעלי תקציב רב או לאנשים הרוצים להשקיע בריצוף או במבנה שיחזיק לאורך זמן בהשקעה שאומנם לא תהיה זולה אך אינה חד פעמית ואינה דורשת תחזוקה יקרה.

עיצוב באמצעות עץ איפאה

עיצוב באמצעות עץ איפאה מדהים ביופיו והוא מתמקד בעיקר במשטחי דריכה ארוכים בעלי גוון חום אדמדם. הגימור המועדף בעיצוב הדק הוא גימור מט וזאת על מנת להשאיר את המראה הטבעי של העץ ולסייע בהשבחת צבעו עם השנים ושיפור מראהו.

מהו מגעו ומרקמו של דק איפאה

המגע של העץ מתחת לכפות הרגליים נעים מאד ולכן הוא מאד פופולארי בפינות ישיבה, במרפסות ובעיקר מסביב לבריכות וג'קוזי שם נוטים להסתובב יחפים ואפילו לשכב על הדק על גבי מגבת או אפילו ישירות על דק איפאה חשוף.

0/5 (0 Reviews)

תמונות של סגולותיו של דק איפאה

כדי שלא תמתינו על הקו, השקנו עבורכם שירות שיחה חוזרת מנציג. נא מלאו את הטופס, ונציג עץ ועצה יחזור אליכם במהרה

שם מלא:
טלפון:
איזור:
מוצר:

קבלן עצים וגגות רעפים?
מקומך איתנו

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר משתלמת וגם הצטרפו למועדון הקבלנים

שם מלא:
טלפון:
קבלן:

להצעת מחיר משתלמת
מלאו את הטופס

שדות חובה מסומנים ב - *

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
איזור:
מוצר:
סוג לקוח:
התקנה:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp