רוצים לרענן את מראה הבית שלכם? הנה כמה רעיונות

שנות הקורונה שמשאירות אותנו הרבה בבית גרמו לרובנו להסתכל עליו במבט חדש לגמרי. יותר נכון, גרמו לנו לרצות לראות את הבית שלנו מותאם יותר לצרכים שלנו ולמראה מרענן, לאחר שבילינו בו את רוב השנתיים האלה מבלי לצאת ממנו. זה יכול להיות שיפוץ יסודי או שיפוץ חלקי או רק תוספת של כמה טרנדים עכשוויים שקל להוסיף משום שאינם יקרים כל כך, ובלבד שהבית שלנו ירענן את מראהו וגם יתאים לנו לאורח החיים הנכון למאה ה-21. יש כמה טרנדים שאנחנו יכולים לאמת כדי לשנות לגמרי את השקפת העולם שלנו איך בית צריך להיראות ולהלן כמה רעיונות חדשים כאלה.

מינימליזם וסדר, כדי שיהיה מקום לנשום

 

מינימליזם לא חייב להיות מוגזם, אבל חייב להיות מסודר וכאן כבר יש מקום רב ליצירתיות כיצד לאחסן ולארגן את התכולה שכן תרצו להשאיר בבית. הוא טרנד מאוד מתאים למאה ה-21 שבה אנחנו גם חושבים על קיימות, ולכן כדאי מאוד להתאים לעצמנו את הסגנון שמתאים לנו. רק מעטים אוהבים באמת בית מלא ועמוס וגדוש שאין בו מקום לזוז ולנשום ולכן רוב הסיכויים שתוך כדי ישיבה בבית כבר החלטתם שיש דברים שאתם יכולים לוותר עליהם במהלך המיון מחדש. עם זאת, אין סיבה לוותר גם על עיצוב מחדש תוך כדי המיון והסדר שעשיתם ואפשר בהחלט לארגן את הכונניות ואת הארונות ולהשאיר בבית רק את הכונניות שמתאימות למראה החדש.

ירוק בעיניים

 

הטרנד הירוק נמצא עכשיו בכל מקום וחשוב להבין מה זה אומר לגביכם, במיוחד אם אין לכם אצבעות ירוקות ואפילו פוטוס לא מחזיק מעמד אצלכם. מגמה ירוקה זה אומר שיש צמחים בבית אבל יש גם שיטות שונות להכניס אותם כך שייראו טוב ויחזיקו מעמד. שיטה אחת היא כמובן שיטת הצמחים המלאכותיים אבל מהסוג האיכותי ושל חברות מובילות שממש קשה להבדיל בין הצמחייה המלאכותית שלהן לבין טבעית. שיטה נוספת היא שיטה של קירות ירוקים שהם חכמים וממש מגדלים את עצמם ולא צריך להתעסק יותר מדי בהשקעה שלהם. הגינון שלהם עצמאי ורק צריך למצוא חברה מתמחה בכך שתוכל להתקין לכם קיר כזה בבית.

טבעי זה הכי עכשווי

 

מראה החומרים הטבעיים והמראה הלא מלוטש שולט ואנחנו יכולים למצוא פריטים שונים, קולקציות שלמות או רק כמה פריטים וחפצי נוי, שאותם אפשר להציב בחללים שונים. זה בהחלט קשור לניסיון להיות ירוקים ולהשתמש רק בחומרים ממוחזרים או כאלה שאפשר למחזר בעתיד, מבלי ליצור פסולת בלתי מתכלה שמכבידה על דור העתיד. עיצוב כזה יכול להיות כדים מחרס או מאבן, זה יכול להיות ריהוט מעץ לא מעובד עד הסוף ונראה מעט גולמי וגס מעט כך שכל החספוס הטבעי עדיין נראה. אלה יכולים להיות רהיטים מעץ שנראים כפריים מאוד ואלה יכולים להיות טקסטילים שונים כמו שטיחים מצמר טבעי או מחצלות מקש ורהיטי רטאן, חפצי נוי מגולפים מעץ או עשויים אבן או קרמיקה. גם הצבעים מושפעים ממגמה זאת ואנחנו רואים רק צבעים טבעיים כמו צבעי מדבר, צבעי תבלינים, שילובים שונים של צבעים רכים ולא מלאכותיים או תזזיתיים מדי, כדי להעניק מראה טבעי ורגוע ככל האפשר לבית.

לשנות את צבע הקירות

 

כשרוצים לרענן מראה של בית מבלי להרוס את הקירות ומבלי להתחיל להזיז קירות, קל מאוד לבחור בצבעים שונים ובחיפויי קירות מסוגים שונים על מנת לקבל מראה אחר לגמרי. זה מתחיל בבדיקה ובחירת הקירות שאותם נרצה לשנות כדי לקבל מראה אחר וזה נגמר בכך שאנחנו בוחרים האם אנחנו מסתפקים בצבעים אחרים לגמרי או שהולכים על טרנד החיפויים מבחוץ ומבפנים. חשוב לדעת שצבעים מגיעים היום במרקמים שונים ואפשר לקבל אתם כל מיני אפקטים שונים של צבע כמו אפקט בד, אפקט בטון ועוד. הצביעה היא קלה ומהירה יחסית ומחייבת גם תיקון הקירות אם צריך ולכן כדאי בכל מקרה לוודא שאנחנו מטפלים בהם נכון. לעומת זאת, חיפויים לקירות זה סיפור אחר, ועל כך בסעיף הבא.

חיפויים לקירות מבחוץ ומבפנים

 

חיפויים לקירות הם יותר מאשר אופנה חולפת. הם משהו שעושים כבר שנים כדי לחדש את מראה הקירות וכדי לשנות מראה של בית אפילו מבחוץ ולאל הריסת חדרים או קירות. כשמצפים בציפוי עץ בית מבחוץ בצורה דקורטיבית מצליחים לתת לו מראה שונה לגמרי שגם מציב אותו כיצירה אדריכלית של ממש הודות לכך. חשבו על בית פשוט שלא עשו בו משהו מיוחד וכעת מצפים אותו בלוחות עץ עם שלבים שונים מעץ איכותי ויפה שמחזיק מעמד וגם משווה לבית מראה מאוד יוקרתי. חיפויי עץ לקירות מוצעים לכם במגוון גדול של תצורות ואפשר להתאים אותם גם לבית מבחוץ. היתרו הגדול של חיפוי כזה הוא תכונות הבידוד שלהם שעושות את הבית יותר אקולוגי כך שהוא מבודד טוב יותר נגד חום וקור ושומר על מצבו. כמו כן, עץ איכותי באמת בחיפויים כאלה אמור להיות עמיד לשנים רבות ולכן גם לא דורש יותר מאשר ניקוי קל ולא תחזוקה יסודית יותר כמו צביעה בכל כמה שנים. היתרון הגדול ביותר שלהם הוא שאפשר למצוא את העץ גם כמשרביות מעניינות שיוצרות מחיצות בין חללים ולא רק בצורת חיפויים לקירות. כך אפשר גם ליצור חללים נוספים בצורה אסתטית יותר. חיפויים כאלה אפשר גם להתקין על הקיר הפנימי ואם יש לכם תקציב מוגבל מספיק חיפוי על קיר או שניים כדי לשנות לגמרי את המראה של הבית מבלי שתצטרכו להשקיע יותר מדי כסף. זה באמת מפתיע לראות את הרענון קורה באמצעי עיצוב אחד בלבד.

0/5 (0 Reviews)

תמונות של רוצים לרענן את מראה הבית שלכם? הנה כמה רעיונות

כדי שלא תמתינו על הקו, השקנו עבורכם שירות שיחה חוזרת מנציג. נא מלאו את הטופס, ונציג עץ ועצה יחזור אליכם במהרה

שם מלא:
טלפון:
איזור:
מוצר:

קבלן עצים וגגות רעפים?
מקומך איתנו

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר משתלמת וגם הצטרפו למועדון הקבלנים

שם מלא:
טלפון:
קבלן:

הודעה חשובה!

ביום שלישי 11/6 (ערב חג שבועות) יפעלו סניפי עץ ועצה עד שעה 13:00.
ביום רביעי 12/6 (חג שבועות) יהיו הסניפים סגורים.

להצעת מחיר משתלמת
מלאו את הטופס

שדות חובה מסומנים ב - *

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
איזור:
מוצר:
סוג לקוח:
התקנה:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp