ריצוף דק סינטטי – קיים במגוון צבעים

הרבה מאוד מוצרים אותם היה נהוג לייצר בעבר מחומרים טבעיים בלבד, ניתן כיום לייצר גם באופן סינטטי. גם דק, חיפוי איכותי של עץ לגינה או למרפסת, ניתן להזמין כיום על בסיס ייצור סינטטי. מדוע סוג זה של דק הפך לפופולארי לא פחות מזה שעשוי עץ (בדרך כלל אורן או איפאה)? יש לכך שתי סיבות – ראשית, אין צורך בתחזוקה. שנית, הפתרון הסינטטי קיים במגוון צבעים רחב. מחפשים צבע בהיר, כהה, ניטראלי או מיוחד? בדק הסינטטי תמצאו כל מה שאתם מחפשים.

דק סינטטי – הגוון שאינו דוהה

לפני שנרחיב יותר על מגוון הצבעים של דק סינטטי, ראוי לספר משהו נוסף, חשוב לא פחות. כאשר מדובר בדק טבעי, עשוי עץ, הצבע שאותו בוחרים צפוי להשתנות עם הזמן החולף. גם העץ העמיד ביותר משנה את צבעו כאשר הוא חשוף למזג האוויר שבחוץ. כאשר מדובר בדק סינטטי, מה שבוחרים – הוא מה שמקבלים. שינויים בצבע אינם צפויים, וכך גם הפתעות בלתי נעימות.

כל צבע של קורות הדק הסינטטי שאתם רואים בקטלוג, בדיוק מה שראיתם בתמונות או אצל הספק – נשמר. הצבע שומר על גוון חי ויפה לשנים ארוכות. בזכות העמידות המיוחדת, בזכות השילוב בין סיבי עץ לפולימרים סינטטיים ודבק מיוחד, אפשר ליצור משטח שדומה מאוד לעץ הטבעי, אך אינו מאבד את הצבע לעולם.

גוון לכל אחד

בנוסף לעובדה שצבעו של הדק הסינטטי אינו משתנה גם בחשיפה לשמש וגם בחשיפה לגשם, הרי שטווח הצבעים הקיים לבחירה הינו הרבה יותר רחב. דק עץ בדרך כלל יהיה בהיר, כאשר בוחרים עצים זולים ונפוצים כמו אורן. לפעמים, כמו במקרה של דק איפאה, הצבע יהיה כהה יותר – יש אומרים יותר יוקרתי. דק סינטטי, לעומת זאת, מצוי בצבעים מרהיבים שיכולים בהחלט להיות דומים לעצים המקובלים אך יש גם אפשרויות אחרות. אפשר גם לבחור מראה וגוון של עצים הרבה יותר יקרים והרבה פחות נפוצים. מעדיפים את צבעו של עץ האגוז, הדובדבן או הטיק? רוצים צבע של אורן נורבגי או אפילו מהגוני? דק סינטטי הוא התשובה.

0/5 (0 Reviews)

תמונות של ריצוף דק סינטטי – קיים במגוון צבעים

כדי שלא תמתינו על הקו, השקנו עבורכם שירות שיחה חוזרת מנציג. נא מלאו את הטופס, ונציג עץ ועצה יחזור אליכם במהרה

שם מלא:
טלפון:
איזור:
מוצר:

קבלן עצים וגגות רעפים?
מקומך איתנו

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר משתלמת וגם הצטרפו למועדון הקבלנים

שם מלא:
טלפון:
קבלן:

להצעת מחיר משתלמת
מלאו את הטופס

שדות חובה מסומנים ב - *

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
איזור:
מוצר:
סוג לקוח:
התקנה:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp