רעיונות מדליקים לתאורת הפרגולה שלכם

כאשר אנחנו חושבים על עיצוב של פרגולה בגינה או במרפסת אנחנו נוטים לדמיין את עצמנו ישובים בחוץ באחר צהרים שמשי מבלים עם חברים ומשפחה. תמונה זו אכן מתאימה למציאות של ישראלים רבים בסופי שבוע ובחגים, אך במהלך שבוע העבודה הזמן היחיד שיש לנו להנות מן המרפסת או מן החצר שלנו הוא במהלך הערב, לאחר שחזרנו מן העבודה. על כן חשוב לקחת בחשבון בעת עיצוב הפרגולה גם את אלמנט התאורה.

תכנון תאורה

בדומה לתכנון תאורה בבית חשוב שכל תכנון של תאורה בפרגולה יכול רכיבים שונים של תאורה מתאורה היקפית אשר אמורה לספר את עיקר האור לחלל לתאורת הדגשה שבאה להבליט אלמנטים מסוימים בחלל. אל תחששו לנסות לשלב סוגים שונים של גופי תאורה ואלמנטים עיצובים בהתאם לרצונות ולצרכים שלכם, אך תמיד תזכרו שמדובר בחלל מנוחה (ולא חלל עבודה) ועל כן רצוי לא להגזים עם התאורה.

שרשרת לדים

אחד מן האופציות הפשוטות והאסטטיות ביותר לתאורה של הפרגולה היא שימוש בשרשרת לדים אותה ניתך ללפף סביב הקורות העליונות של הפרגולה. מדובר באופציה זולה אשר ניתן בקלות להרכיב באופן עצמאי על כל פרגולה קיימת. בנוסף ניתן לרכוש שרשרת לדים סולארית המאפשרת להתקין את השרשרת ללא חיבור לחשמל. מדובר בפתרון תאורה הנותן מגע  רומנטי ומאפשר גמישות מקסימלית, ביחוד אם כבר יש מקור תאורה היקפי המספק את עיקר האור לחלל.

גרילנדה

במידה ואתם מעוניינים בפתרון תאורה נרחב יותר אתם יכולים להתקין גרילנדה (שרשרת מנורות) המתואמת לשימוש חיצוני על הקורות העליונות של הפרגולה. פתרון זה יספק לכם גם תאורה היקפית של החלל לצד גמישות עיצובית. במסגרת זו אתם יכולים גם להתאים גם את הגוון של הנורות לנראות העיצובית אותה אתם מעוניינים להשיג , לדוגמא לבחור בנורות בגוון חם או לחילופין לשחק עם צבעים שונים של נורות בהתאם לצורך.

רצועות של לדים

במידה ואם מעוניינים בעיצוב מודרניסטי יותר ופחות "מרושל" אתם יכולים גם לבחור להתקין רצועות לדים לאורך הקורות העליונות של הפרגולה. פתרון תאורה זה דורש לרוב תכנון מראש של הפרגולה בהתאם וחיבור שלה לנקודת חשמל. על אף היתרונות החזותיים של אופציה זו ,היא יקרה ומורכבת יותר ביחס לאופציות אחרות. למרות זאת , במידה והגינה או המרפסת שלכם מתאפיינת בעיצוב מודרניסטי , שימוש ברצועת לדים יכול בהחלט להתאים לעיצוב הכולל אותו אתם מעוניינים להשיג.

ספוטלייט חיצוניים

אופציה נוספת שניתן לשלב במסגרת תכנון מראש של התאורה בפרגולה היא שילוב של ספוטלייטים הן כאמצעי תאורה להדגשה של אלמנטים מסוימים (לדוגמא הדגשה של עמודי הפרגולה) או לחילופין כאמצעי תאורה עיקרי במרכז הפרגולה. בדומה לפתרון הקודם גם במקרה הזה מדובר באופציה יקרה ומסובכת יותר בהשוואה לאופציות אחרות, אך כזו המאפשרת גמישות עיצובית רבה יותר ביחס להתקנה של רצועות לדים.

 

 

 

0/5 (0 Reviews)

תמונות של רעיונות מדליקים לתאורת הפרגולה שלכם

כדי שלא תמתינו על הקו, השקנו עבורכם שירות שיחה חוזרת מנציג. נא מלאו את הטופס, ונציג עץ ועצה יחזור אליכם במהרה

שם מלא:
טלפון:
איזור:
מוצר:

קבלן עצים וגגות רעפים?
מקומך איתנו

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר משתלמת וגם הצטרפו למועדון הקבלנים

שם מלא:
טלפון:
קבלן:

להצעת מחיר משתלמת
מלאו את הטופס

שדות חובה מסומנים ב - *

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
איזור:
מוצר:
סוג לקוח:
התקנה:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp