כך תחדשו את המראה של הבית במינימום השקעה

לצד שגרה ויציבות בחיים, רובנו מחפשים גם גיוון, ריענון והכנסת אנרגיות חדשות. הבית הוא המקום שמעניק לנו יציבות וביטחון אך מדי פעם אנחנו מרגישים צורך לשדרג, לרענן, לשנות ולגוון. לא חייבים לעשות שיפוץ רחב היקף ואפילו לא שיפוץ חלקי שעולה גם הוא לא מעט כסף כדי לתת תחושה של רעננות וחידוש. דברים קטנים ופשוטים בעלות סבירה לגמרי יעזרו לנו לקבל את התחושה שאנחנו מחפשים. כמה דרכים איך ליצור את החידוש והשדרוג שאנחנו מחפשים.

משנה מקום משנה עיצוב

רהיט מסוים נמצא בחדר  שינה או בסלון באותה זוית ובאותו מיקום כבר שנים? מרגיש לכם שזה הזמן להיפטר ממנו? שניה לפני שאתם מוציאים אותו באופן סופי מהבית, חשבו אם אתם יכולים למצוא לו מקום בחדר אחר, והכוונה היא לא חדר שהפך למחסן מאולתר, אלא האם בחדר אחר הוא יכול להוסיף לעיצוב. לפעמים כורסה מהסלון בסגנון וינטג' שמוסיפה כבדות יכולה להיות נהדרת לחדר עבודה בעיצוב משרדי וזקוק למעט איזון בצורת רהיט חמים וצבעוני. כך גם שרפרף מחדר הילדים או פוף יכולים להוסיף אוירה שמחה לסלון. כל חפץ יכול להוסיף לחדר אחר. לא רק העברת רהיטים מחדר לחדר יכולה לשנות אלא אפילו שינויי מיקום בתוך החדר עצמו: שינוי זווית הספה או מזנון הטלוויזיה יכול לתת תחושה של סלון חדש לגמרי.

קיר כוח בשלל עיצובים

קיר כוח הוא קיר השונה משאר קירות החדר ומושך מיד את העין. זהו קיר שבאמצעותו אפשר להתפרע ולתת ליצירתיות שלכם לבוא לידי ביטוי כשהדבר רק מוסיף למראה החלל. יש דרכים שונות להפוך קיר מסוים לקיר כוח. חיפוי קירות פנים בעץ היא דרך אחת. אפשר לחפות את הקיר בחיפוי עץ, מה שגם הופך אותו לקיר ייחודי וגם מכניס חמימות ואווירה טבעית לחלל המעוצב בסגנון מודרני. על הקיר המחופה אפשר לתלות תמונות צבעוניות, שלטים דקורטיביים ועוד. אפשר ליצור את הקיר באמצעות צביעתו בצבע חזק. צביעתו בשחור או אפור מוסיפה מודרניות לעיצוב כפרי (כמו שחיפוי העץ ייצור כפריות בעיצוב מודרני ונקי) או הדבקת טפט מעניין, גם כאן אפשר לבחור טפטים במגוון דוגמאות וסגנונות.

מעמד עציצים אנכי למרפסת קטנה

יש לכם מרפסת קטנה שאין בה מקום לכמות עציצים כמו שהייתם רוצים? אפשר להוסיף מעמד אנכי הבנוי קורות עץ שאפשר למצוא אפילו ליד סופרים או אתרי בניה, משטחי עץ שהשתמשו בהם למטרות שונות. ישנם משטחי עץ בהם ישנו מקום לשים אדמה ולשתול צמחים, ממש כמו אדניות המחוברות ביניהן, אך אפשר למצוא גם רפסודות עץ פשוטות יותר שאפשר לתלות בצורה מאונכת ולהתקין מדפים עליהם תניחו עציצים. בכל, אפשר גם ללא מתקן העץ לעשות שימוש בקיר בצורה אפקטיבית יותר, לחבר מדפי עץ שיוסיפו לתחושה הטבעית ולהניח עציצים. שדרוג המרפסת והפיכתה לפינה ירוקה ופורחת יכניס אנרגיות ותחושת רעננות לכל הבית.

להלביש את הבית בבגדים חגיגיים

ממש כפי שכשאנחנו מתלבשים בצורה חגיגית יותר הדבר מוסיף למראה שלנו, כך גם אפשר "להלביש" את הבית "בבגדים" חגיגיים שיוסיפו לא רק ליופי שלו אלא גם עניין באמצעות טקסטורות וחומרים. טקסטיל לבית הוא תחום בפני עצמו בעיצוב הבית והוא מוסיף הרבה יותר ממה שנדמה. אם כרגע  הבית שלכם מעוצב בצורה נקיה מאוד, טקסטיל במגוון צורות יוסיף לו חמימות בצורה מעודנת. אפשר להוסיף שטיח שמכניס רכות גם במראה ולא רק במרקם. יש שטיחים בסגנונות עיצוב שונים, כולל בעלי מראה מודרני שלא יכבידו. אפשר להוסיף וילונות, בין אם לדלת הסלון בצורת וילון ארוך ונשפך ובין אם לחלונות קטנים יותר כוילון קצר באורך החלון או כוילון גלילה. לספות אפשר להוסיף כריות, כאשר מומלץ לבחור כריות שיש בהן צבע או אלמנט בולט משותף כך שיווצר חיבור ביניהן.

להאיר את הבית באור חדש

לתאורה יש חלק משמעותי מאוד בעיצוב ויש היום מגוון רחב של אפשרויות וסגנונות. אם אתם מוכנים להשקיע מעט יותר עבודה וגם כסף (עדיין לא מדובר בהוצאה גדולה מדי) אפשר להחליף מנורה מרכזית בסלון או במטבח במנורות בעיצוב שונה, בין אם מודרני יותר  ובין אם דווקא קלאסי או כפרי- תוכלו למצוא מבחר גדול מכאן ומכאן. אפשר גם להשאיר את התאורה המרכזית כמו שהיא ולהוסיף באמצעות מנורות שולחן או רצפה. גם כאן המבחר הוא  עצום, מנורות מחומרים טבעיים כמו עץ או קש לצד מנורות ממתכת בסגנון תעשייתי, מנורות בגדלים ובצורות שונות. גופי תאורה אפשר להוסיף לכל חדר שתרצו וכך להוסיף לו גם באור עצמו וגם בעיצוב.

לשדרג אזור בבית שלא זוכה לתשומת לב

ישנם בבית אזורי מעבר שלא תמיד שמים לב אליהם כמו מבואה הנמצאת בין חדרים, מסדרון המוביל מן הסלון לאזור החדרים וגם אזור המדרגות בבתים עם יותר מקומה אחת. עם מעט תשומת לב והשקעה באותם אזורים תראו שהתחושה הופכת לשונה. הדרכים לשדרג את מראה אותם אזורים הן רבות: צביעת הקיר בצבע מעניין, גם כאן אפשר לחפות את הקיר בעץ, במבואה שאינה מסדרון צר אפשר להוסיף רהיט נחמד ומעניין כמו ספסל או שרפרף לצד פוף, לתלות מדף עם תמונות, עציצים או ספרים. חשוב לא להגזים ולא להעמיס כדי שהעיצוב לא יהפוך מבולגן מדי וכדי שהאזור שהוא גם ככה אינו גדול לא יהיה עמוס וצפוף.

לסיכום, יש  דרכים רבות איך לחדש את המראה של הבית. ההשקעה צריכה להיות בעיקר של יוזמה ויצירתיות (וגם קצת עבודה) ופחות של כסף. נסו לראות בדמיונכם את התמונה של הבית כפי שהייתם רוצים וחפשו דרכים פשוטות איך להגיע לשם.

0/5 (0 Reviews)

תמונות של כך תחדשו את המראה של הבית במינימום השקעה

כדי שלא תמתינו על הקו, השקנו עבורכם שירות שיחה חוזרת מנציג. נא מלאו את הטופס, ונציג עץ ועצה יחזור אליכם במהרה

שם מלא:
טלפון:
איזור:
מוצר:

קבלן עצים וגגות רעפים?
מקומך איתנו

מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר משתלמת וגם הצטרפו למועדון הקבלנים

שם מלא:
טלפון:
קבלן:

להצעת מחיר משתלמת
מלאו את הטופס

שדות חובה מסומנים ב - *

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
איזור:
מוצר:
סוג לקוח:
התקנה:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp